ماجرای تعهد جنجالی سردار به رم چیست؟ | احتمال غیبت ستاره تیم ملی در جام ملت‌ها

گفته می‌شود سردار آزمون هنگام بستن قرارداد با تیم آ.اس رم به این باشگاه تعهد داده که امسال در جام ملت‌های آسیا شرکت نکند.
ماجرای تعهد جنجالی سردار به رم چیست؟ | احتمال غیبت ستاره تیم ملی در جام ملت‌ها
کد خبر : ۴۲۸۹۷

در میان اخبار خوشحال کننده پیرامون انتقال سردار آزمون به باشگاه آ. اس. رم ایتالیا و حضور در جمع شاگردان ژوزه مورینیو یک خبر نگران کننده نیز انتشار یافته است. یکی از رسانه‌های ورزشی در این باره اعلام کرده آزمون به مدیران باشگاه رم و مورینیو تعهد داده که برای حضور در جام ملت‌های آسیا در زمستان امسال اردوی تیم باشگاهی خود را ترک نخواهد کرد.

شایعه غیبت سردار آزمون در ترکیب تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا اتفاقی نگران کننده برای فوتبالدوستان محسوب می‌شود. به همین خاطر امروز خبرنگاران حاضر در جزیره کیش هنگام بازدید امیر قلعه نویی از امکانات ورزشی این جزیره از او درباره شایعه تعهد سردار به باشگاه رم پرسیدند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ضمن ابراز بی اطلاعی از ماجرای پیش آمده گفت: «من هم چنین چیز‌هایی شنیدم. سردار آزمون را در ۱۵ سالگی من به سپاهان آوردم و شرایط حضورش در اردو را فراهم کردم؛ پیگیر این موضوع هستیم و اطلاعات دقیقی از این خبر نداریم. پیگیر می‌شویم تا ببینیم ماجرا چیست.»

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ورزش سه
مجله زندگی
ارسال نظر